Kunst som provokation

“Et vigtigt spor for næste år er, hvad internationalisering kan gøre for dansk kunst og kulturliv…” udtaler Christian Have.

Artiklen blev bragt i Berlingske, 1. sektion, side 21 d. 25/8 2013. Læs artiklen her.

Det handler kun om synlighed

 

Ingen virksomheder har endnu formået at tjene penge på de sociale medier. Den simple årsag er, at folk ikke er der for at samle information, blive klogere eller købe produkter. Det skriver Niels Elmark i denne Berlingske Business-klumme – inspireret af Christian Have og hans bog Synlighed Er Eksistens 3.0.

 

Artiklen blev bragt i Berlingske Business Magasin. 3. sektion – torsdag d. 6/6 2013. Læs artiklen i sin fulde længde her.

Mit liv i branchen: I Christians Have

 

Hans første originale idé var at binde en stortromme på maven og banke Boom Boom ind i hjertet på os alle. Siden da er Christian Have blevet kreativ direktør i sit eget firma og lever af at få ideer.

 

Portrættet blev bragt i Kommunikatøren – nr. 2 – april 2013.