Historien om en pæn pige, der blev en slem, slem pige

Spørger man den danske brandingekspert og direktør for Have Kommunikation, Christian Have , er der – trods hovedpersonens egne udsagn om det modsatte – imidlertid set udefra tydeligt tale om en bevidst strategi fra Mileys side: – Set udefra er det en meget effektiv måde at sætte fokus på sig selv.

Artiklen blev bragt i Gaffa 1. sektion, s. 26 d. 29/11 2013. Læs artiklen i sin fulde længde her.

Vi skal investere i kulturen

Vitalitet. Hvis vi for alvor skal gøre kulturdebatten vital, kræver det imidlertid, at vi gør op med den evindelige snak om støtte. Kulturen er blandt andet forudsætningen for den kreativitet og innovation, som vi rundt regnet alle sammen er enige om, at vi skal leve af fremover.

Kommentar bragt i Berlingske, Politiko, side 19 d. 23/11 2013. Læs artiklen i sin fulde længde her.